Πώς να αξιολογήσετε την έντυπη διαφήμιση σας.

 

Οι διακεκριμένοι marketers Philip Ward  Burton και Scott C. Purvis προτείνουν 7 απλά κριτήρια αξιολόγησης εντύπων διαφημίσεων. 
1. Είναι το μήνυμα σαφές; Μπορείτε να πείτε γρήγορα σε τι αναφέρεται η διαφήμιση
2. Περιέχει το όφελος ο κύριος τίτλος;
3. Υποστηρίζει η εικόνα τον κύριο τίτλο;

4. Η πρώτη γραμμή του κειμένου υποστηρίζει ή επεξηγεί τον κύριο τίτλο και την εικόνα;
5. Είναι η διαφήμιση ευανάγνωστη και κατανοητή;
6. Αναγνωρίζεται εύκολα το προϊόν;
7. Αναγνωρίζεται σαφώς η μάρκα ή ο χορηγός της;
Θετικές απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα ισοδυναμούν με ισχυρότερα αποτελέσματα της διαφημιστικής καμπάνιας.
Πηγή: Philip Ward  Burton και Scott C. Purvis, Which Ad Pulled Best, 9th ed. (Lincoinwood, IL, NTC Business Books, 2002).

Αφήστε μια απάντηση