Ένα χαμόγελο μετράει!

Ένα χαμογελαστός πωλητής μπορεί:

 

1.Να προδιαθέτει θετικά τον πελάτη πριν την εξυπηρέτηση.

 

2.Να προδιαθέτει θετικά τον πελάτη για την επιχείρηση και τις λειτουργίες της.

 

3.Να παρακινήσει τον πελάτη να προτείνει την επιχείρηση σε τρίτους.

 

 

 

    Αυτές οι προτάσεις αποτελούν τα τελικά συμπεράσματα των ερευνητών Magnus Söderlund και Sara Rosengren, οι οποίοι εξέτασαν την επίδραση του χαμόγελου στο μάρκετινγκ.

 

    Η δύναμη ενός χαμόγελου, βέβαια, δεν είναι κάτι καινούργιο στον χώρο του μάρκετινγκ. Θεωρούνται πλέον τυπικές οι διαφημίσεις όπου τα κεντρικά πρόσωπα χαμογελούν ή γελούν δείχνοντας πόσο ευτυχισμένοι είναι. Το πρότυπο ενός πωλητή περιλαμβάνει εκτός από ευγένεια και γνώσεις, ευχάριστη διάθεση που την μοιράζεται απλόχερα με τους υποψήφιους πελάτες.

 

   Παράλληλα, όλοι ξέρουμε πως πίσω από ένα χαμόγελο δεν κρύβεται πάντα η χαρά. Ένας καταναλωτής μπορεί να εκλάβει ένα χαμόγελο ως τακτική μάρκετινγκ, ως προσπάθεια να τον επηρεάσουν ή ακόμη και ως ένδειξη άγνοιας και ανασφάλειας του πωλητή.

 

   Τι και αν είναι γνωστά όλα αυτά; Η καλή διάθεση που σου προκαλεί ένα χαμόγελο, έστω και στιγμιαία, είναι αρκετή για να άρει αμφιβολίες και αρνητικές σκέψεις. Σε πειράματα που έχουν διεξαχθεί, ζητήθηκε από τους υποψηφίους να αξιολογήσουν πρόσωπα σε φωτογραφίες τα οποία δεν γνώριζαν. Τα πρόσωπα που χαμογελούσαν στις φωτογραφίες αξιολογήθηκαν πιο θετικά!

 

 

 

Εσείς τι πιστεύετε;

Αφήστε μια απάντηση