
Την κατάργηση της υπηρεσίας Free Pos γνωστοποίησε η Viva στους συνδρομητές της.
Η ενημέρωση με τυποποιημένο email στις 19/2/2020, με το οποίο οι συνδρομητές της υπηρεσίας ενημερώθηκαν ότι έχουν μέχρι τις 26/2/2020 να βρουν άλλο τρόπο αποδοχής συναλλαγών με κάρτα, ώστε να είναι σύμφωνοι με τον νόμο.
Δυστυχώς η ιστορία επαναλαμβάνεται με την VIVA, αφού και στο παρελθόν έχει “κρεμάσει” συνδρομητές των υπηρεσιών της, με αμφιλεγόμενες πολιτικές τιμολόγησης. Ειδικότερα το 2015 είχε τριπλασιάσει αιφνιδίως το μηνιαίο πάγιο για τις τηλεφωνικές της υπηρεσίες στους υφιστάμενους πελάτες της, προκαλώντας αρκετές αντιδράσεις και μαζική φυγή συνδρομητών.